SPLETNI BONTON

Deli vsebino ...
Share on FacebookTweet about this on TwitterPrint this page

Spoštovani starši, prosimo vas, da se o obnašanju na spletu pogovorite s svojim otrokom. Verjamemo, da si tudi vi želite, da bi lahko učenci in učitelji uspešno opravljali svoje delo.

Dragi učenci, pri delu na daljavo učitelji šole uporabljamo tudi videokonference, da naredimo pouk podoben takemu, kot ste ga učenci vajeni.  Snemanje in objavljanje posnetkov brez dovoljenja vseh, ki so na konferenci prisotni, ni dovoljeno. Prosimo, da to upoštevate. Kot veste, na spletu niste anonimni. Vsako napravo, ki je prijavljena v splet, se lahko izsledi in najde.

Potrudimo se, da bomo delo lahko izvajali tako, da bo korist za vse učence največja. To nam bo uspelo, če se boste držali pravil, o katerih ste se v šoli večkrat pogovarjali.

Koristne informacije glede varne raba interneta in bontona so dosegljive na naslovu https://safe.si/.

Za kvalitetno in nemoteno izpeljavo, se je potrebno držati določenih pravil.


BONTON NA VIDEOKONFERENCAH
  • Udeleženec se mora na videokonferenco prijaviti 5 minut pred začetkom.
  • Vpišeš se lahko SAMO s svojim imenom in priimkom. Vzdevki niso dovoljeni.
  • Na konference morate prihajati točno in s pripravljenimi šolskimi potrebščinami.
    Ob vstopu morate imeti obvezno VKLOPLJENE KAMERE in  izklopljene mikrofone. Udeleženec, ki ne bo imel vklopljene kamere, se smatra kot manjkajoči. Kamera mora biti vklopljena celo videokonferenco.
  • Med potekom konference pozorno poslušaš in se vljudno in kulturno vključuješ v pogovor, ko od tebe to zahteva učitelj.
  • Med razlago si zabeležiš nekatera pomembna dejstva, ključne besede, naloge.
  • Med trajanjem konference poskrbi, da si v prostoru sam, oziroma si v prostoru, kjer nimaš motečih dejavnikov. 
  • Med konferenco se ne sprehajaš po prostoru, ne piješ in ne ješ (veljajo enaka pravila kot pri pouku).
  • Učenca, ki ne upošteva pravil, se iz konference izloči in obvesti se starše.

ELEKTRONSKA POŠTA
Do spletne elektronske pošte dostopate na: https://webmail.arnes.si/
Vpišete uporabniško ime in geslo za elektronsko pošto.
POMOČ – PRIJAVA V SPLETNO POŠTO
POMOČ – SPLOŠNE NASTAVITVE

KAKO PIŠEMO UČITELJU?
Vsako napisano sporočilo, tudi elektronsko, mora imeti rep in glavo – torej vsebovati uvodni pozdrav, sporočilo, pozdrav in podpis.

Tvoje e-pismo, ki ga boš poslal učiteljici, bo URADNO BESEDILO, zato pazi na ZGRADBO BESEDILA.

V prvo okence vstaviš elektronski NASLOV PREJEMNIKA (učitelja).

V polje »ZADEVA« vpišeš temo svojega pisanja (npr. Domača naloga, Delo od doma).

E-pismo začneš z NAGOVOROM (Spoštovana gospa učiteljica Nina Novak! ali Spoštovani!).
Za nagovorom napišeš klicaj (!).

Nato sledi vsebina tvojega e-pisma. Napiši ZAKAJ PIŠEŠ in KAJ POŠILJAŠ V PRIPONKI.
Vsebina sporočila naj bo jedrnata.

Besedilo zaključi z »Lep pozdrav« in pod POZDRAV zapiši še svoje IME in PRIIMEK.

Pri pisanju pa seveda ne pozabi na:
JEZIKOVNO PRAVILNOST
VLJUDNOST (vljudnostni izrazi, vikanje)

In še zadnje pravilo: NE UPORABLJAJ SAMIHVELIKIH ČRK, saj je to neprimerno, med drugim na internetu to razumemo kot nadiranje.

(1.095 ogledov.)

Morda vam bo všeč tudi...